DWARSS | INSPIRATIELOOS as HELL!


Concurrentie?

Neen, mensen met zulk een positieve ingesteldheid, zie ik “NIET” als concurrenten maar als collega’s, daarom herblog ik dit prachtige bericht

DWARSS

Inspiratie, inspireren, activeren, motiveren, motivatie, sensatie en en en.. Nee, deze kernwoorden zijn niet aan mij besteed en mogen niet aan mij gekoppeld worden. Ik zal je vertellen dat het woord INSPIRATIELOOS daarentegen wel voor de hand ligt. Ik ga mezelf nu noemen als een ‘inspiratieloos persoon in 2016’. Ik zal je uitleggen wat er aan de hand is met dit mens (de bovenstaande tekst is nogal wazig, I guess. Lees maar snel verder dan).

View original post 324 woorden meer

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier een reactie zou willen plaatsen "Thanks"

